06 octubre 2008

Anatomía de una idea.


Amaneció un día de octubre de 2008 como otro cualquiera. Vinieron a buscarme, y yo seguía ardiendo como si nada con este perverso dolor de fa sostenido en los omóplatos. Me encontraron por fin dentro de un cubo gigante de piedra, pero maldita sea, mi cabello seguía siendo tan como siempre, tan invariable y lacio, que por un momento me apené de mí mismo y de mi mismo pesar. Entonces sudé, creo recordar que mientras corría, intentando gritar afuera algo atragantado entre el estómago y el esternón. No sé si fue ahí donde quedé sentado en un banco del jardín, cuando los pájaros cantaban arrimados unos a los otros, con los pies colgando sobre la yerba y el pensamiento fijo en una idea. Siempre había querido tener una idea, y tuvo que ser así, tan de repente que no me dio tiempo casi ni a saberlo. Pero ya estaba hecho, fuera la que fuera, nunca más podré quitármela de encima.

Amanesció un díi d’ochobre’l 2008 como utru cualquier. Vinieren buscame, ya yo siguía llampardiando como si naa con isti perversu dolor de fa sostíu nes paletielles. Topárenme por fin dientro un cubu xigante de piedra, peru malditu seya, el cabellu de mio siguía siendo tan comu siempre, tan invariable y llaciu, qu'en por un momentu apeneme de migo y del mio mesmu pesar. Entós sudé, paézme alcordar que mientres curría, ententando glayar p’afuera daqué empapielláu per ente’l butiellu ya’l gargüelu. Nun sé si foi ellí en onde quedé sentáu nun bancu‘l xardín, cuandu los páxaros cantaben arimaos unos a otros, colos pies colgando sobre’l verde ya’l pensamientu fixu nuna idea. Siempres quixera tener una idea, y tuvo que ser asina, tan repentín que casi nin me dio tiempu sabelo. Peru ya taba fechu, fora la que fora, enxamás podrémela quitar d’enriba.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

esta fornada promete...
unha curiosidade, a idea isa, estás convencido de que a tes enriba, non será que está noutro lado e por iso nunca poderás quitala de enriba túa? (todo isto sen pretender inmiscuirme, claro, ao mellor en realidade non queres quitarcha unha vez tida).

María dijo...

Una idea , una sola idea , los pies sobre la hierba , una secuencia de pesadilla...sería un magnífico "corto".


(Todo para no ponerme a saltar y aplaudir como una boba gritando ¡¡has vuelto, has vuelto!!)

Anónimo dijo...

Je. Perguapu.

Laura Escuela dijo...

qué alegría verte de nuevo,
y con esa idea de sangre ante los ojos.
me gusta.

Anónimo dijo...

Fantástico blog me gusta, muchas gracias por su edición con tan buen gusto felicidades, reciba un abrazo.
Felicidades